12 Nisan 2010 Pazartesi

Rijkaard'ın Dönüşü {G.Saray:4 D.Bakır:1}


Rijkaard, son haftalarda sahaya sürdüğü kadrolar yüzünden çok eleştiri almıştı. Rijkaard, bu maçta sahaya sürdüğü kadroyla bildiğimiz, istediğimiz Rijkaard gibiydi. Bu maç adına taktik, teknik, oynadığımız oyunu yazacak değilim. Rakip o kadar kötüydü ki, Galatasaray'ın oynamasına gerek kalmadı. Diyarbakır ceza sahasında Keita ve Baros halı sahadaymış gibi oynadılar. Bunun sonucunda da farklı galibiyet geldi.

Bu maç adına konuşulacak çok önemli başka hususlar var. Taraftarı ayrıca konuşmak lazım. Onu bir kenara koyuyorum. Rijkaard'ın yaptıklarını konuşmak istiyorum biraz. Galatasaray, bu sezona savunmada Servet, Gökhan ve iki Emre ile başladı. Bu maçta hiç biride yoktu... Demek ki Rijkaard, gelecek sezon bu bölgede köklü değişiklikler yapacak. Neill'in yanına bir stoper takviyesi gelebilir.

Rijkaard'ın yönetime ve futbolculara verdiği diğer mesaj, "ben orta saha oyuncularımdan memnun değilim"... Rijkaard, burnu kırılan ve bunun için özel maskeyle sahaya çıkan Mehmet'i tercih ettiğine göre seneye bu bölgede de yeni bir oyuncu görceğimiz kesin. Sağlam Mustafa ve Ayhan dururken maskeli Mehmet'i tercih etmesi anlayanlara çok önemli bir mesajdı.

Rijkaard'ın Caner ve Giovani'yi gelecek yıl mutlaka takımda görmek istediğini anladım. Bu iki oyuncudan da vazgeçmiyor. Benim fikrim de bu iki oyuncununda mutlaka bonservislerinin alınması. Giovani kumarı oynandı ve bana göre kazanıldı. Jo'nun ve Franco'nun durumları  ise "Abbas Yolcu" olacak gibi görünüyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.