28 Mart 2010 Pazar

Heyecanım Artıyor {Derbiye Doğru}


Altı saat kaldı maçın başlamasına. Önce günleri saydım, şimdi de saatleri saymaya başladım. Heycandan bana birşey olmazsa maçı izleyebileceğim. Fenerbahçe maçlarında ben başka bir kişiliğe bürünüyorum. Çevremde ki insanlar beni tanıyamaz oluyor. Normalde maçları sakin izlerim, ama bu maçları sakin bir şekilde izleyemiyorum.

Rahmetli Özhan Cnaydın sayesinde bu maç tarihe geçecek bir maç olacak. Öyle umuyorum... Fenerbahçe başkanı ve taraftarının sergilediği samimiyete en güzel şekilde karşılış vereceğiz bu akşam. Şarkılar söyleyerek takımımıza son dakikaya kadar destek verelim. Ve, bu maçı rahmetli Özhan Canaydın için kazanalım. Tabii birde yeniden başkan seçilen Sayın Adnan Polat'a da bir hediye verelim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.