19 Haziran 2010 Cumartesi

G.Afrika'da Dün #4


Günün ilk maçı sürprizle başladı.. Aslında pek sürpriz sayılmaz.. Çünkü ben Sırbistan'ın zaten bu tür sonuçlar alacağını bekliyordum.. Asıl sürpriz Gana karşısında mağlup olmalarıydı. Almanya ilk maçta aldığı farklı skorun moraliyle çıktı maça.. Onlar için ne olduysa Klose'nin oyundan atılmasıyla oldu.. Yeri gelmişken hemen söyleyeyim, bu maçın hakemini hiç beğenmedim.. Futbolda her ikili mücadeleye, her arkadan müdahaleye kart verilmez.. Maçın hakemi bu tür pozisyonların hepsinde kartını kullanarak maçı katletti.. Almanya'nın on kişi kalmasının hemen ardından gelen gol Sırpların motivasyonunu arttırdı.. İkinci yarıda Almanya bu maçı çevirebilecek kadar pozisyon yakaladı.. Podolski öyle goller kaçırdıki anlatılmaz.. Bu kaçırdığı net gol pozisyonlarının yanında birde penaltı kaçırarak maça damgasını vurdu Podolski.. Adaşım Mesut'u yine beğendim.. Özellikle, Podolski'ye attığı ara pası enfesti.. Almanya takımda Khedira'yı da beğendiğimi belirtmek istiyorum.. Sırbistan'da ise ilk maçta çok kötü oynayan Krasic bu kez etkiliydi.. Jovanovic ve Krasic takımın öne çıkan isimleriydi..


İkinci maçta kupanın en zevkli maçını izledik.. İki takımında maça ortak olduğu maçta Slovenya ile ABD berabere kaldılar.. Slovenya adına Brsic'in attığı gol görülmeye değerdi.. İlk yarıda Slovenya, ikinci yarıda ABD çok iyiydi.. Amerika'nın 2-0 geriye düşmesine rağmen oyundan kopmaması ve skoru 2-2'ye getirmesi büyük başarı.. Amerika teknik direktörü Bradley, bir teknik direktörün takıma olumlu yönde nasıl etkisi olabileceğini gösterdi.. Hem İngiltere maçında, hemde bu maçta yaptığı oyuncu değiiklikleriyle övgüyü hak etti.. Slovenya takımınıda tebrik etmek gerekiyor.. Müthiş bir takım oyunu oynuyorlar.. Bu beraberlikle kağıt üzerinde gruptan çıkma şansları biraz azalmış gibi görünebilir.. Ama, İngilizler'in oynadığı futbol ve Cezayir'in oynadığı futbola bakınca ne İngiltere-Slovenya'yı nede ABD-Cezayir'i rahat yenebilir..


Günün son maçında beklediğim gibi bir sonuç çıktı.. İngiltere'nin maçı kazanabileceğine hiç inanmıyordum.. ABD karşısında ortaya konulan futbolu beğenmemiştim.. Özellikle hücum hattında çok kötüler.. Heskey'in bu takımda nasıl oynatıldığına hala inanamıyorum.. Capello gibi bir adamın bu oyuncuyu neden oynattığını anlamıyorum.. Bir kere Rooney ile hiç anlaşamıyorlar.. Ayrıca çok ağır bir oyuncu.. Yedek kulübesinde Defoe gibi bir oyuncu dururken, Heskey'in oynadığı bir İngiltere'nin başarılı olabileceğini düşünmüyorum.. Nitekim, dün Cezayir karşısında kazanamadılar.. Heskey oynamaya devam ederse Slovenya'yı da yenebileceklerini sanmıyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.