13 Temmuz 2010 Salı

Dünya Kupası {En İyi 11}


Dünya kupasının ardından en iyileri konuşmaya başlıyoruz.. İlk olarak kupanın en iyi on birini seçerek başlamak istedim..

Kaleye çoğu insan gibi bende Casillas'ı alıyorum.. Aslında turnuvada beğendiğim bir kaç kaleci daha vardı.. Mesela, Neuer en iyi on bire girebilecek kadar iyi bir performans sergiledi.. Ancak, kupayı kazanan takımın kalecisini kadroya almamak büyük haksızlık olur..

Savunmanın sağ tarafında da seçim yapmakta çok zorlandım.. Lahm, Maicon ve Ramos arasında seçim yapmak oldukça zordu.. Ancak, burada da İspanya'nın kupayı almış olması Ramos'u seçmemde etkin oldu.. Tabi Ramos'un sergilediği performansıda görmezden gelemeyiz.. Turnuvada en çok akın yapan oyuncu oldu.. Ramos kesinlikle kadroya girmeyi hak etti.. Sol taraftaki tercihim ise Van Bronkost oldu.. Aslında turnuvada sol bek olarak çok fazla göze çarpan oyuncu olmadı.. Bu yüzden, sadece attığı o muhteşem gol için bile Van Bronkost kadroya alınır diye düşünüyorum.. 

Stoperlerde, aslında pek fazla beğenmediğim bir oyuncuya yer verdim.. Puyol'dan bahsediyorum.. Kendisinin oyunculuğunu pek beğenmem ama turnuva boyunca çok iyi maçlar çıkarttı. Özellikle, Almanya karşısında attığı gol onun kadroya girmesini sağladı.. Stoper tercihimdeki ikinci isim Freidrich oldu.. Hakikaten yıllardır takip ettiğim ve keşke Galatasaray'a gelse dedğim bir adamdır. Bir stoperden beklediğiniz hemen herşeyi yapabiliyor.. Kimilerine göre Freidrich isminin en iyiler arasında gösterilmesi abartı olarak görülebilir.. Ancak, bence en iyiler arasına girmeyi hak etti..

Orta sahada iki bücürün yanına yerleştirdiğim isim Sweinsteiger oldu.. Orta sahanın sağ kanadında hücumcu özellikleriyle tanıdığımız bu adam, turnuvada orta sahanın ortasında oynadı ve çok üst düzey performans sergiledi.. Kesinlikle en iyiler arasında olmalı.. Orta sahadaki diğer ikili hakında ne söyleyebiliriz ki!... 

Hücum hattında ki üç isimde kadroda yer almayı fazlasıyla hak ediyor.. Burada sadece Müller konusunda çok düşündüm.. O da en iyiler arasında yer almayı hak etti.. Ancak benim tercihim bu üçlüden yana oldu.. Hollanda'nın finale çıkmasında en büyük pay sahibi olan isim kuşkusuz Sneijder'di.. Attığı gollerle takımını finale kadar taşıdı.. Eğer kupayı Hollanda kazansaydı, Sneijder yer aldığı her kulvarda kupayı kaldıran oyuncu olarak tarihe geçecekti ama olmadı.. Yinede Sneijder gösterdiği performansla en iyiler arasında yer aldı.. Turnuvada takımına en çok katkı sağlayan bir başka oyuncuda Forlan'dı.. Takımın lideri olarak attığı 5 golle en iyiler arasında yer almayı hak edenlerdendi.. Hücumdaki son isim olarak Villa'yı tercih ettim.. İspanya'nın kupayı kazanmasında, attığı kritik gollerin katkısı çok fazlaydı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.