23 Ağustos 2010 Pazartesi

Şans {G.Saray:0 Bursaspor:2}


Başlıktaki gibi bu maçta böyle bir skorun çıkması tamamiyle şansla alakalı bir durum. Eğer Baros yakaladığı dört beş gol pozisyonundan ikisini atsa, ilk yarıda Sarp kale önünde o topa üflese, yine ilk yarıda Arda topa dokunsa bugün medyada felaket tellallığı yapanlar ne diyecekti !..

Karpaty maçında rakibe pres yapmayı bırakın, ayağına gelen topu istemeyecek derecede isteksiz olan futbolcular, bugün maç boyunca rakibe sürekli önde basarak ikinci topların hepsini süpürdüler. Geçen senenin şampiyon takımına ilk yarı boyunca sadece iki kez pozisyon verdiler.  Orta sahada Barış-Mustafa-Ayhan üçlüsü bundan daha iyi bir performans sergileyemezlerdi. Ali Turan bundan daha iyi bir performans gösteremezdi. Bu oyuncuların kaliteleri bu.

Bu maçtan sonra takımın oynadığı futbola, Rijkaard'ın kadro seçimine şu maçtan sonra laf söyleyenler futboldan anlamayanlardır... Karpaty maçının ilk yarısındaki takımı ruhsuz oldukları için eleştirmiştim. O maçta oynayan oyuncuların hepsi bugünde oynadı. Peki üç günde ne değiştide bu oyuncular bugün böyle oynadı ? İşte sorulması gereken asıl soru budur. Çözülmesi gereken asıl sorunda budur.

Hakikaten Karpaty maçından sonra iyice umutları kesmiştim. Ancak, son şampiyon Bursaspor'a karşı oynadığımız bu cesur ve iyi futboldan sonra yeniden ümitlendim. Benim Galatasaray'ım bu şekilde oynasın, isterse her maç kaybetsin...

Benim gibi düşünen bir çok Galatasaray taraftarı olduğunu biliyorum. Ancak, tam aksini düşünen taraftarlarımızda olabilir. Tıpkı dün tribünlerde tepki gösterenler gibi. Bu maçtan sonra Galatasaray taraftarlarından böyle iyi mücadele etmiş, geçen senenin şampiyonunu sahasına hapsetmiş takımı maçtan sonra alkışlarla uğurlamalarını beklerdim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.