11 Kasım 2010 Perşembe

Kupa Beyi {G.Saray:3 Denizlispor:1}


Uzun zamandır post girmiyorum. Bunun nedeni tamamiyle Galatasaray... Yaşanan olaylardan sonra kızgın, üzgün ve umutsuzdum. Bu süre içerisinde maçları izledim. Ancak bişeyler yazmak gelmedi içimden. Kupa maçıyla umutlanacağım bişeyler daha olduğunu gördüm...

Kupanın statüsünün saçmalığı nedeniyle takımların artık yedek ağırlık oyuncularla mücadele ettiği bir dönemde Hagi'nin çıkarttığı kadroyu taktid etmek gerekir. Neredeyse ideal kadroyla mücadele ettik. Denizlispor ise bu statüyle kupada ilerleyemeyeceğini bildiği için 5-6 as oyuncusunu oynatmadı. Zaten Hamza hoca geçtiğimiz günlerde bunu açık açık söylemişti. Umarım TFF  bunları dikkate alır ve gelecek sezon bu statü yerine elemeli statüyle kupayı daha cazip hale getirir...

Maça gelecek olursak, savunma hattında yaşanan sıkıntının devam ettiğini görüyoruz. Bu hatalar tamamiyle bireysel performanslarla alakalı. Bu maçla ilgili umutlanabileceğim bişeylerin daha olduğunu söylemiştim. Peki bunlar neydi? Birincisi Hagi'nin takımı bir araya getirmiş olması. İkincisi gençlere özellikle Emre Çolak'a inanması ve ona şans tanıması. Üçüncüsü Elano'yu yeniden hayata döndürmesi. Son olarakta Pino'yu mecburiyettende olsa keşfetmesi.

Pino hakkında pekte olumlu düşünmediğimi bilirsiniz. Ancak, Fenerbahçe maçıyla birlikte son adam olarak oynamaya başladığından beri inanılmaz bir performans gösteriyor. Bu performansın sadece Fenerbahçe maçıyla kalacağını düşünenleride (benim gibi) yanılttı. Dün sergilediği futbol ve attığı harika golle maçın adamıydı. Emre Çolak için söylenebilecek birşey yok aslında. Rijkaard döneminde de neden oynatılmadığını her zaman sorgulamıştım. Hagi, Arda'yı çıkarttığı gibi Emre'yi de çıkartmaya başladı. Bu bile umutlanmamız için yeter.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.