24 Aralık 2009 Perşembe

NOEL İZNİ



Aslında blogda saha dışı olayları pek fazla yazmayı sevmiyorum. Fakat bazen öyle durumlar oluyor ki sessiz kalamıyorum. Yaşanan son olay Kewell, Elano ve Leo'nun Noel kutlamaları için ülkelerine erken gitmek istemeleri. Futbolcuların bu isteğine Rijkaard izin vermiş. Yönetim ise başta izin vermemiş. Daha sonra karar değiştirerek bu oyuncuları Trabzonspor maçı öncesi ülkelerine yollamışlar.



Yıllardır Türk futbolcusunun profesyonel olmadığı söyleniyor. Yabancı futbolcular daha profesyonelmiş. Madem işinize bu kadar saygılısınız neden takımınızı yalnız bırakıp ülkenize gidiyorsunuz? Türk futbolcusu bayram, ramazan demeden çıkıp maçlarını oynarken, siz neden oynamıyorsunuz? Hemde maçtan 1 gün sonra gitseler bile kutlamaların yapıldığı 25 Aralık'ta hepsi ülkelerinde olacak zaten. Ben açıkçası bu 3 futbolcunun kararlarını doğru bulmuyorum. Yönetiminde bu yanlışa nasıl izin verdiğini anlamıyorum. Diğer takımların yabancı oyuncular ülkelerine gittiler mi? Mesela Beşiktaş'ın, bizimle aynı gün oynayan Fenerbahçe'nin, Trabzonspor'un yabancı oyuncuları gitti mi. Gerçi başka takımlarda aramaya gerek yok. Linderoth gitti mi?



Özellikle Kewell'a karşı inanılmaz bir sevgim var. Sürekli onun duruşundan profesyonelliğinde bahsediyoruz. Ancak bu olay Kewell'a hiç yakışmadı. Bu olayı görmezden gelemezdim açıkçası. Benim Türk futbolcularım oynayacak, yabancılar keyif çatacak. Yok öyle yağma.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.