10 Haziran 2010 Perşembe

2010 G.Afrika'ya Doğru / H Grubu


İspanya açısından çok kolay bir grup. İspanya çok fazla efor sarfetmeden bu grupta lider olur. Ayrıca oturmuş kadrosu ve oynadığı futbol ile İspanya, bana göre kupanın en ciddi favorsidir. Savunmada Pique, Puyol, Ramos gibi çok iyi oyuncuları var. Orta sahayı anlatmaya gerek yok zaten.. Xavi ve İniesta gibi iki maestorusuyla orta sahada sıkıntı çekmeyeceklerdir. Gol yollarında da Vılla ve Torres takımı sürükleyecektir. Burada sadece Torres'in sakatlığı kafalarda bir soru işareti yaratıyor. Henüz tam olarak hazır değil. Ancak onun yokluğunda da ben İspanya'nın çok fazla sıkıntı çekeceğini düşünmüyorum. 


Bu gruptaki çekişme Şili ve İsviçre arasında yaşanacak. Açıkçası bu iki takımın oynayacağı maç sonucu belirleyecektir. Ben, Şili'yi biraz daha şanslı görüyorum. Elemelerde harika bir performans segilediler ve Brezilya'nın sadece bir puan gerisinde ikinci oldular. Takım olarak çok iyi mücadele eden bir takım hüviyetinde. Onları en çok zorlayacak olan takım İsviçre'nin bana göre en büyük avantajı Hitzfeld gibi tecrübeli bir teknik direktöre sahip olmaları. İsviçre bu gruptan çıkarsa bunun en büyük sebebi Hitzfeld olacaktır.

Grubun en zayıf takımı olan Honduras'ın puan bile alabileceğini sanmıyorum. Maç sonlarında oyuncularına, rakip takımın futbolcularıyla forma değiştirmeyi yasaklayacak kadar maddi sıkıntı içerisindeki Honduras için bu turnuva güzel bir anı olacaktır..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.