10 Temmuz 2010 Cumartesi

Finalde Hollanda'yı Destekliyorum


Hollanda milli takımına oldum olası hep sempati duyarım.. Oynadığı futbol ve oyuncularıyla Hollanda benim için özle bir takımdır.. Aslında milli takımlar bazında sıkı bir Arjantin taraftarıyım.. Bu yüzden hayalimdeki final Arjantin-Hollanda finaliydi ama olmadı.. Bu yüzden yarın akşamki finalede kesinlikle Hollanda tarafındayım..

Aslında Hollanda'yı desteklememin bir sebebi de İspanya... İspanya takımını tarif edebilecek söz bulamıyorum.. Hakikaten olağan üstü bir takım.. Ancak, maç içerisinde onlara çok gıcık oluyorum.. Nedeni, maç boyunca sadece kendilerinin topla oynaması.. Mutlaka her takım topla oynamalı ama bu kadarıda çok fazla.. Futbol 22 kişiyle oynandığı zaman güzeldir, 11 kişiyle değil...

Hollanda'yı desteklememin bazı sebepleri var.. Başta Rijkaard ve Neeskens olmak üzere, Cruijff, Van Basten, Gulit, Koeman, Bergkamp, Nistelrooy ve Sneijder'e olan sevgim için Hollanda'yı destekliyorum.. Forma renkleri için Hollanda'yı destekliyorum.. Bugün, İspanya'nın da uyguladığı Total Futbol'u yarattıkları için Hollanda'yı destekliyorum...

Umarım yarın akşam Hollanda, yıllardır hak ettiği bu kupayı kazanır...

1 yorum:

  1. Hollanda bir çok organizasyonda olduğu gibi bu turnuvada da kazansalar da kazanamasalarda gönüllerin şampiyonu olmayı hak ediyor.

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.