13 Ağustos 2012 Pazartesi

"Bu Adam Kafayı Yemiş"




Bu adam kafayı yemiş. Böyle bir şey yapılır mı? Hiç düşünmeden hareket ediyor” Bu sözler Elmander’e ait. Engin’in yaptığı hareketin ardından Fatih hocaya söylüyor bunları İsveç’li oyuncu.

Engin Baytar benim çok beğendiğim bir oyuncu. Çalışkan, mücadeleci, teknik bir oyuncu. Takıma fazlasıyla katkı sağladığı da ortada. Belki şu disiplinsiz hareketleri olmasa çok daha farklı bir konumda olabilirdi.

Geçen sezon Sivas maçında da buna benzer bir hareket yapmıştı. Fatih hoca onu kazanmak adına çok çalıştı, çalışıyor da. Fakat dün yaptığı hareket kabul edilemez. Ne olursa olsun hakeme böyle bir davranış içerisinde bulunamazsın. Ulu önderin dediği gibi “Ben, sporcunun zeki, çevik ve ahlaklısını severim”. Engin’de saha içerisinde ahlak denilen bir şey yok. Kontrolsüzce hareket ediyor ve takıma zarar veriyor. O kırmızı kartı görmese belki de maçı çok daha rahat kazanabilirdik.

Her pozisyonda hakemin yanında itiraz etmen mi gerekiyor Engin? Senin işin itiraz etmek mi? Adam gibi sadece futbolunu oynayamıyor musun?

Şu da var,  sırf bu hareketleri yüzünden rakip takım futbolcuları tarafından sürekli galeyana getirilmek isteniyor. Örneğin dün Kuyt golden sonra topu alıp Engin’e verdi. Hemen anladı Engin’in nasıl bir oyuncu olduğunu ve o hareketi kasıtlı olarak yaptı. Engin’i sinirlendirmek için, kart göstermek için. Bizimki de zaten patlamaya hazır bomba gibi. Hemen patladı.

Fatih hoca maçtan sonra basın toplantısında pozisyonu görmedim dedi. İzledikten sonra böyle bir şey varsa cezası verilir ancak bir kalemde de hiçbir oyuncumu harcamam dedi. Evet, bir insanı kaybetmek kazanmaktan kolaydır. Ancak Engin’in yaptığı ne ilk, ne de son olacaktır. Ben artık gönül verdiğim takımda Engin’i görmek istemiyorum. Engin’in hayranı biri olarak, içim yana yanan bunları söylüyorum. Neden mi?

Çünkü Galatasaray’ı Engin’den daha fazla seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.