11 Eylül 2012 Salı

Handikaplı Türkiye


516 TÜRKİYE – ESTONYA (H1) (1.55) (7/10)

Hollanda karşısında Abdullah Avcı’nın oyuncu tercihleri çok tartışıldı. Açıkçası bende bunların bir bölümüne katılıyorum. Fakat bu tercihlerin maçı kaybetmemize neden olduğunu da düşünmüyorum. Oynamayan oyuncular oynasaydı maçı kaybetmezdik tezine çok fazla katılmıyorum. Sonuç olarak hocanın istediklerinin büyük bölümünü gerçekleştiren ve hangi durumda olursa olsun hala çok büyük bir ekol olan Hollanda deplasmanında rakiple başa baş oynayan bir takım vardı. Estonya son yıllarda büyük bir gelişim kaydetti. Fakat grubun ilk maçında kendi sahalarında Romanya’ya mağlup oldular. Milli takımımızın ilk maçta verdiği olumlu sinyalleri bu kez skora da yansıtacağını düşünüyorum. En az 2 farklı galibiyet bekliyorum.

520 MACARİSTAN – HOLLANDA (ÜST) (1.55) (6/10)

Macaristan grubumuzda sürpriz peşinde olan takımlardan biri konumunda bulunuyor. Cuma gecesi grubun zayıf halkası olan Andorra’yı deplasmanda 5-0 ile geçtiler. Hollanda ise milli takımımız karşısında iyi bir görüntü vermedi. Özellikle orta saha ve savunmada önemli sıkıntıları bulunuyor. Genç oyuncuların tecrübesizlikten kaynaklanan hataları dikkat çekti. İki takım arasında oynanan son 5 maçta toplam 29 gol atıldı. Maçın favorisi Hollanda olsa da, Macaristan’ın savunmada sıkıntılar yaşayan rakibine karşı gol bulmasını bekliyorum. ÜST seçimi ideal bir tercih olarak duruyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.