29 Eylül 2012 Cumartesi

Kötü Oyun | Ordu: 2 - G.Saray: 0


Maç öncesi futbolcuların açıklamalarına bakınca takımın bu maça önem verdiğini ve yüksek motivasyonla mücadele edeceğini düşünmüştüm. Fakat maçın başından sonuna kadar tam tersi bir görüntü vardı sahada. Oyuncuları bireysel anlamda değerlendirmek yanlış olur. Zira takım halinde isteksiz bir maç çıkardılar. Açıkçası akılların Braga maçında olduğu çok net görüldü. Kim ne derse desin, dün futbolcuların aklı maçta değildi. Öyle olsaydı o bildiğimiz oyunu görürdük. Manchester maçında rakibe sahayı dar eden takımdan eser yoktu. Sonuç olarak takım halinde kötü oynadık ve hak ettiğimiz bir mağlubiyet aldık.

Kazanan taraftan da biraz bahsetmek gerek. Cuper’in takımını sezon başından beri beğendiğimi söylüyorum. Aslında sezon öncesi değerlendirmelerimde takımın bazı bölgelerde sorunlar yaşayabileceğini hatta ligden düşmeme adına mücadele edeceklerini söylemiştim. Fakat geride kalan 6 haftada sergiledikleri futbolla beni yanılttılar. Bu maçta da Hasan Kabze’nin muhteşem golüyle öne geçmeleri, planlarının tıkır tıkır işlemesini sağladı. Goden sonra tamamen savunmaya çekildiler. Hatta Stancu’nun golü dışında ileriye hemen hemen hiç çıkmadılar. Fakat iyi mücadele ettiler ve akıllı oynadılar. Sonucunda da hak ettikleri bir galibiyet aldılar.

Son olarak Fatih hocanın tercihleri hakkında da bir şeyler söylemek istiyorum. Maç öncesinde Dany’nin oynamasının daha doğru olacağını düşünüyordum. ManU maçında sergilediği performansla bana göre Cris’in önünde olması gerekiyor. Hızı ve çabukluğuyla hem sol tarafta ki açıkları kapatıyor, hem de topu oyuna daha iyi sokuyor. Fatih hocanın bu bölgede Semih-Dany ikilisini sabitleştirmesi gerekiyor diye düşünüyorum. Ayrıca maç içerisinde Hamit-Aydın değişikliği rakibin ekmeğine yağ sürdü. Kanatlarda Amrabat ve Aydın ikilisi geriye hiç dönmeyince, Ordu takımı iki pasla sürekli kanatlara indi. Aydın yerine Emre tercihi daha doğru olabilirdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.