25 Şubat 2010 Perşembe

İlk Raund Jose'nin {İnter:2 Chelsea:1}


Bir futbol sever olarak benim için çok özel bir maç oldu. Bir tarafta bence dünyanın en iyi teknik direktörü olan ve benim hayranlık duyduğum adam Jose, diğer tarafta ise sempati duyduğum takım Chelsea ve futbolculuğuna hayran olduğum Frank Lampard...

İşte böylesine karışık dugular içerisinde izledim maçı. İlk raund Jose'nin oldu. Ancak bana göre Chelsea buradan istediğini aldı. Gol atarak bence turu geçtiler. Zaten iki takım arasındaki kalite farkı dün açıkça görüldü. İnter kazanmasına rağmen, Chelsea'nin oynadığı futbol karşısında çok sönük kaldı. İkinci maçı sabırsızlıkla bekliyorum. Chelsea'yi sevmemin nedeni olan Jose'nin, tekrar Stamford Bridge çimlerine çıkacak olması daha şimdiden beni heyecanlandırıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.